محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

طاها کوچوله

اسمارتیز خوردن طاها و ماجرای قبلش!

1393/3/17 21:22
163 بازدید
اشتراک گذاری

الغرض!روزهای تعطیل این شاه پسر من خیلی زود بیدار میشه!

این هفته که بابا دتی خونه بود من به خودم گفتم گناه داره بذار با طاها بریم بیرون!

رفتیم بیرون و نون گرفتیم !

رفتم سوپر آیدین خودمون که شیر و خامه هم بخرم که دیدم کوچوله رو پنجه پاش وایساده و میخواد اسمارتیز برداره منم یه دونه برداشتم و دادم دستش

انقدر اسمارتیز بیچاره رو تکون داد که اگه آدم بود گلاب به روتون بالا می آورد!

از مغازه شاد و خرم اومدیم بیرون هنوز چند قدم برنداشته بودیم  که کل اسمارتیزا حواله زمین شد!!!!

هیچی دیگه دوباره برگشتم مغازه و 2 تا براش خریدم!

اینبار انداختم تو کیسه!

خدا وکیلی خیلی خندیدم!طاها نشسته بود رو زمین و اسمارتیزارو دونه دونه مینداخت تو ظرفش!!!!

اینم از اسمارتیز خوردنش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا
18 خرداد 93 9:26
خاله جون بخور نوش جونت