محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

طاها کوچوله

شازده پسر و عمو پورنگ

1392/11/2 10:10
184 بازدید
اشتراک گذاری

این شازده پسر ما جز عشاق و علاقمندان پر و پا قرص عمو پورنگ و دار و دسته اش شده!فرشته

حالا بگذریم که من خودم وقتی شب میخوام لالا کنم میگم آخ جون  فردا عمو پورنگ داره!!!

عمو پورنگ عزیز من به نوبه خودم تو وبلاگ پسرم کلی ازت تشکر میکنم امیدوارم که همیشه پیروز و سربلند باشی!قلب

دیگه شازده پسرم حسابی بزرگ شده

میوه رو براش به تکه های کوچیک برش میزنم و میذارم جلوش کلی ذوق میکنه که میخواد خودش میوه بخوره!!

!زبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدصدرا
15 بهمن 92 2:10
خوشگل خاله الهی فدات شم تصور شیرین زبونیت که موقع خواب برای عموپورنگ دیدن فردات ذوق می کنی خیلی فوق العاده است
مامان آرشیدا
19 بهمن 92 12:43
کجایی عزیزم نیستی؟ ؟؟؟خیلی وقته مطلب نذاشتی
مامان طاها کوچوله
پاسخ
ما اینترنت نداریم که!از خونه مامانم اینا میام نت.