محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

طاها کوچوله

چرا یه بچه ممکنه قرنیه چشم مامانشو خراش بده؟

1392/9/28 10:52
219 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب قشنگ پاییزی که من و طاها و بابا مهدی داشتیم بازی میکردیم انگشت طاها کوچوله رفت تو چشم من! منم فکر کردم مژه رفته تو چشمم شستشو دادم و گفتم زود خوب میشه دیگه!

ساعت 5 صبح از درد چشم بیدار شدم و مهدی رو بیدار کردم چشمتون روز بد نبینه!!!چشمم تا نزدیکی های بینی ام باد کرده بود!

القصه!رفتیم بیمارستان فارابی دکتر اورژانس گفت قرنیه خراش دیده و 6 7 ماه طول میکشه تا ترمیم شه!حالا درد چشم یه طرف و بچه داری هم یه طرف!رفتیم چند روز خونه مامانم و مامانش!خدا سایه شون و کم نکنه.

الان بهترم.فقط اینکه تو چشمم لنز پانسمانه در نتیجه تار میبینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
1 دی 92 10:41
به همون دلیل که یه بچه میزه لب مامانش رو پاره میکنه
مامان آرشیدا
3 دی 92 10:43
پسر به این نازی و با نمکی داشتن اینا رم داره دیگه
مامان طاها کوچوله
پاسخ
چی بگم خواهر...خدارو شکر که سالمه